2022-07-29 11:26:48

Socialinio tinklo HelpDesk administratorė (-ius) (Slenkantis darbo grafikas)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

•Interneto portalų turinio ir narių administravimas;
•Pagalbos klientams teikimas anglų kalba (Help Desk);
•Darbas su duomenų bazėmis ir kt.

Reikalavimai

•Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas);
•Puikios anglų kalbos žinios raštu;
•Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
•Nuovokumas, savarankiškumas, atsakingumas, kruopštumas ir greita orientacija.

Įmonė siūlo

•Darbo patirtis administravimo, duomenų bazių apdorojimo srityse, klientų aptarnavimo nuotoliniu būdu centre;
•Skaitmeninės fotografijos žinios, nuotraukų apdorojimo patirtis;
•Rusų, ispanų ar portugalų kalbos mokėjimas.