• Bendravimą su verslo klientais telefonu ir el. paštu;
• Telekomunikacinių paslaugų užsakymų priėmimą;
• Problemų registravimą;
• Sąskaitų paaiškinimą;
• Gero santykio su klientais palaikymą ir vystymą.
Reikalavimai
Jei Tu, ar Tavo draugas, pažįstamas, kolega:
• Turi aukštesniojo arba aukštojo mokslo išsilavinimą, arba šiuo metu studijuoja;
• Puikiai kalba ir dėsto mintis raštu lietuviškai;
• Turi gerus anglų / rusų kalbų gebėjimus;
• Yra savarankiškas, iniciatyvus, atsakingas, kruopštus;
• Geba organizuoti savo darbą savarankiškai
...tuomet kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!
Įmonė siūlo
Mes vadovaujamės DARE CARE SIMPLIFY vertybėmis ir Tau siūlome:
• Turėti tai, ką vertina mūsų darbuotojai – įdomų, dinamišką darbą, kuriame kasdien išmoksti naujų dalykų, augi ir ugdai savo kompetencijas bei jauti kaip tobulėji;
• Plačias karjeros galimybes įmonėje;
• Galimybę dirbti kartu ir mokytis iš betarpiškų vadovų bei profesionalų;
• Darbo grafiką, derinamą pagal poreikius;
• Visada laiku mokamą, motyvuojantį, atlyginimą: fiksuotas atlygis + priedai už kokybišką darbą.
• Išskirtines nuolaidas Teo ir Omnitel paslaugoms;
• Papildomą sveikatos draudimą;
• Linksmai, prasmingai ir bendruomeniškai siekti kompanijos bei asmeninių tikslų, dalyvauti projektuose, papildomose veiklose, komandiniuose susibūrimuose, prisidėti įgyvendinant savo ir kitų sumanymus;
• Daugybę mokymų, pašnekesių prieš saulutę pertraukų metu, komandinių „work shop'ų“ ir daug viso kito - tik spėk visur dalyvauti :)
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.