2022-07-29 11:26:48

Kontaktų centro klientų aptarnavimo specialisto -ės (darbui lietuvių, rusų, anglų kalbomis)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

vieno ar kelių projektų įeinančių ir išeinančių skambučių aptarnavimas telefonu.

Reikalavimai

puikūs bendravimo įgūdžiai, komunikabilumas, gera iškalba;
darbo patirtis nėra būtina svarbiausia noras mokytis ir tobulėti;
labai geros rusų ir anglų kalbos žinios;
geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel; MS Word);
stresinių situacijų valdymas;
galimybė dirbti slenkančiu darbo grafiku (darbo dienomis, savaitgaliais ir naktimis);
galimybė pasiruošimą darbui pradėti nedelsiant (mokymai/ pasiruošimas darbui, vyksta darbo dienomis nuo 8-17 val.)

Įmonė siūlo

darbą jaunatviškame ir draugiškame kolektyve ir šiuolaikišką darbo aplinką;
motyvuojančią darbo užmokesčio sistemą, premijas ir priedus;
neturintiems jokios darbo patirties siūlome 2 savaičių individualius mokymus;
karjeros perspektyvas įmonių grupėje.