Bendradarbiavimas su bendrovės klientais;
Klientų užklausų registravimas ir jų vykdymo kontrolė;
Darbai susiję su dokumentų administravimu, apskaita;
Reikalavimai
Aukštasis/auštesnysis išsilavinimas;
Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Word, MS Excel, Outlook);
Puikus valstybinės kalbos mokėjimas, užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
Geri bendravimo įgūdžiai, pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, mokėjimas dirbti savarankiškai;
Orientacija į klientą;
Geros raštvedybos žinios.
Įmonė siūlo
Visas socialines garantijas;
Laiku mokamą darbo užmokestį;
Geras darbo sąlygas;
Draugišką kolektyvą;
Galimybę tobulėti ir kilti pareigose.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.