- Esamų ir naujų klientų verslo procesų poreikių analizavimas
- Pagalba kolegoms kuriant pasiūlymus ir ieškant naujų sprendimų klientams transporto rizikų valdymo srityje
- Kartu su kolegomis konsultuoja klientus, siekdamas kurti pridėtinę vertę
- Užtikrina efektyvų esamų klientų aptarnavimą ir teikia idėjas proceso gerinimui
- Aktyviai bendradarbiauja su draudimo įmonėmis ir kitais paslaugų tiekėjais, inicijuoja reikiamus susitarimus ir pokyčius klientams
Reikalavimai
- Darbo patirtis automobilių pardavimo, parkų administravimo srityje būtų privalumas
- Internetinų klientų aptarnavimo sistemų išmanymas
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, orientacija į klientą
- Puikūs analitiniai įgūdžiai, iniciatyvumas, nuolatinis noras tobulėti
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai
- Geros anglų kalbos žinios
Įmonė siūlo
- Palaikančią ir draugišką komandą;
- Motyvuojančią darbo aplinką;
- Patrauklias finansines sąlygas ir visas socialines garantijas;
- Savęs realizavimo bei karjeros galimybes tarptautinėje aplinkoje.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.