2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Darbas su esamais klientais ir įvairių darbinių situacijų sprendimas;
• Įmonės paslaugų pardavimas, komercinių pasiūlymų ruošimas;
• Derybos, sutarčių sudarymai, pratęsimai, sustabdymai, nutraukimai;
• Atsakomybė už pardavimo plano vykdymą esamiems klientams;
• Darbas su skolininkais.

Reikalavimai

• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas; • Stipri orientacija į ilgalaikius veiklos rezultatus, strateginis mąstymas, veržlumas; • Puikūs bendravimo, pardavimo bei derybiniai įgūdžiai; • Atsakingumas, pareigingumas, kruopštumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, komunikabilumas; • Darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office); • Vairuotojo pažymėjimas; Privalumai: • Panašaus darbo patirtis; • Apsaugos paslaugų pardavimų patirtis; • Patirtis klientų aptarnavimo srityje; • Žinios pardavimų valdymo, verslo vadybos srityje; • Patirtis pardavimų ar telemarketingo srityje - didelis privalumas.

Įmonė siūlo

• Įdomų, dinamišką darbą perspektyvioje kompanijoje;
• Visas socialines garantijas ir darbui reikalingas priemones;
• Asmeninio bei profesinio tobulėjimo galimybės;
• Konkurencingą stabilų atlyginimą, bei priedus priklausančius nuo rezultatų.

Kandidatuoti prašome naudojant CV Market sistemą arba CV siųskite el. paštu office(eta)sigreta.lt