• Pastovių santykių su VIP radijo klientais palaikymas, jų poreikų aiškinimasis;
• VIP klientų konsultavimas apie papildomus bendrovės produktus ir paslaugas bei jų pardavimas;
• komercinių pasiūlymų ir prezentacijų ruošimas, sutarčių sudarymas;
• sutarčių pakeitimų paruošimas, derinimas;
• VIP televizijos, radijo klientų paslaugų analizė, apibendrinimas, prezentacijos;
• problemų, susijusių su plėtra, techniniais sutrikimais derinimas su specialistais;
• derybų su klientais organizavimas ir vedimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas (telekomunikacijų, IT, fizikos, vadybos ar panašus išsilavinimas - privalumas);
• atsakingumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, organizuotumas, analitinis mąstymas, puikūs bendravimo įgūdžiai;
• konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai, orentavimasis į klientą, į tikslą;
• transliuotojų, retransliuotojų, telekomunikacijų rinkos išmanymas;
• geri organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai, gebėjimas pozityviai įtakoti;
• komandinis darbas ir bendradarbiavimas;
• projektų valdymo ir pardavimų patirtis;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• gebėjimas įsisavinti klientų valdymo sistemas;
• anglų ir rusų kalbos;
• vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
- Įdomų ir dinamišką darbą draugiškame ir ambicingame kolektyve;
- Profesinio tobulėjimo galimybes.
Papildoma informacija
Gyvenimo aprašymą siųsti el.paštu – la.karuza@lrtc.lt
Geros IT žinios – privalumas
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.