• naujų klientų paieška, klientų konsultavimas bei alternatyvų teikimas telefonu
• klientų aptarnavimas telefonu ir elektroniniais kanalais
Reikalavimai
• aukštasis išsilavinimas (gali būti studentas)
• geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office)
• taisyklinga lietuvių kalba (žodžiu ir raštu)
• gebėjimas sklandžiai reikšti savo mintis
• optimizmas, iniciatyvumas, aktyvumas
• orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje
• noras mokytis ir tobulėti
• darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas)
Įmonė siūlo
Karjeros galimybę
Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.