• Kurti verslo segmento vystymo strategiją ir veiksmų planus, juos vykdyti ir kontroliuoti;
• analizuoti verslo segmento klientų paslaugų krepšelį ir jį formuoti;
• rengti konkurentų pasiūlymų, kainodaros ir strategijų analizę;
• analizuoti klientų poreikius ir identifikuoti naujas galimybes;
• planuoti ir kurti pardavimo skatinimo bei klientų išlaikymo veiksmus, juos organizuoti/koordinuoti jų įgyvendinimą;
• kurti kompleksinius pasiūlymus pagal vartotojų poreikius ir pateikti konkretiems tiksliniams segmentams;
• analizuoti nustatytus veiklos rodiklius, teikti įžvalgas ir siūlymus tobulinimui;
• rengti mokomąją medžiagą ir mokymus apie pasiūlymus;
• valdyti santykius ir projektus dirbant su išoriniais partneriais.
Reikalavimai
• Darbo patirtis rinkodaros srityje. Geras telekomunikacijų rinkos išmanymas būtų privalumas;
• patirtis rengiant pasiūlymų/produktų kainodarą;
• gebėjimas identifikuoti vartotojų poreikius, įžvelgti naujas galimybes, naudojantis įvairių šaltinių informacija;
• geri projektų valdymo ir darbo kompiuterių (MS Office) įgūdžiai;
• orientacija į rezultatą ir savarankiškumas;
• žingeidumas, domėjimasis naujovėmis ir nuolatinis noras tobulėti bei įgyti naujų žinių;
• analitinis mąstymas, kūrybiškumas, iniciatyvumas, atsakingumas;
• derybiniai įgūdžiai;
• anglų ir rusų kalbos;
• vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
- Įdomų ir dinamišką darbą draugiškame ir ambicingame kolektyve;
- Profesinio tobulėjimo galimybes.
Papildoma informacija
Gyvenimo aprašymą siųsti el.paštu – la.karuza@lrtc.lt
Geros IT žinios – privalumas
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.