• Klientų konsultavimas draudimo išmokų bei produktų klausimais telefonu
• Naujų pranešimų apie įvykį registravimas telefonu
• Draudimo paslaugų pardavimas telefonu
• Kontaktų su klientais užmezgimas ir palaikymas
Reikalavimai
• aukštasis išsilavinimas (gali būti studentas)
• geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office)
• taisyklinga lietuvių kalba (žodžiu ir raštu)
• gebėjimas sklandžiai reikšti savo mintis
• optimizmas, iniciatyvumas, aktyvumas
• orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje
• noras mokytis ir tobulėti
• darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas)
Įmonė siūlo
• Terminuotą darbo sutartį
• Karjeros galimybę
• Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.