Įmonės vidinių dokumentų rengimas, tvarkymas ir atnaujinimas;
Korespondencijos registravimas ir paskirstymas;
Organizacinių klausimų sprendimas;
Biuro aprūpinimas reikiamomis priemonėmis ir sklandaus darbo užtikrinimas;
Vadovų pavestų užduočių atlikimas;
Įmonės atstovavimas derinant kasdienius reikalus ir bendraujant su partneriais bei svečiais.
Reikalavimai
Aukštasis (nebaigtas aukštasis) išsilavinimas;
Puikus lietuvių ir labai geras anglų kalbos mokėjimas;
Gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu (lietuvių ir anglų k.);
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai ir raštvedybos išmanymas;
Organizuotumas ir iniciatyvumas;
Komunikabilumas;
Darbštumas ir atsakingumas;
Vairuotojo pažymėjimas;
Patirtis administravimo srityje būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Geras darbo sąlygas;
Patrauklų atlyginimą ir socialines garantijas;
Darbuotojų skatinimo programą.
Papildoma informacija
CV su nuotrauka galite siųsti elektroniniu paštu:cv@momentcredit.lt
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.