2022-07-29 11:26:48

Biuro administratorė/asistentė

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- telefono skambučių priėmimas, paskirstymas;
- įmonės korespondencijos išsiuntimas, priėmimas, paskirstymas;
- įmonės vidinių dokumentų ruošimas, paskirstymas;
- techninių dokumentų ruošimas;
- svečių priėmimas
- atsakymai į elektroninius laiškus ir jų nukreipimas;
- viešųjų pirkimų konkursinės medžiagos ruošimas;
- kasdieninė pagalba pardavimų vadybininkams: sąskaitų ir kitos su pardavimais susijusios dokumentacijos tvarkymas, duomenų suvedimas į sistemą.

Reikalavimai

- Analogiško darbo patirtis (privalumas)
- Puikūs bendravimo įgūdžiai (raštu, žodžiu), dalykinio etiketo išmanymas;
- Gebėjimas savarankiškai organizuoti savo darbą ir laiku atlikti pavestas užduotis;
- Mokėti anglų ir rusų kalbas
- Kompiuterinis raštingumas
- Atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas, sąžiningumas

Įmonė siūlo

- Atsakingą ir įdomų darbą patikimoje kompanijoje
- Visas socialines garantijas ir priemones reikalingas darbui
- Galimybę realizuoti žinias ir sugebėjimus

Papildoma informacija

Gyvenimo aprašymą prašome siųsti el.paštu: uabenax@gmail.com