- Tikslinės informacijos telefonu rinkimas iš klientų pagal sudarytus planus;
- Informacijos rinkimo, kaupimo ir valdymo metodikos suformavimas ir tobulinimas;
- Surinktos informacijos suvedimas į duomenų bazę;
- Informacijos valdymo efektyvinimas (taikant LEAN ar kitą metodiką), jos automatizavimas;
- Strateginių klausimų su kitais skyriais derinimas;
- Informacijos apie potencialius klientus suradimas.
Reikalavimai
- Anglų, rusų bei lenkų kalbos;
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas (-ė));
- Bendravimo įgūdžiai/komunikabilumas;
- Kruopštumas, atsakingumas ir greita orientacija.
Pageidaujama:
- Informacijos rinkimo, klientų aptarnavimo telefonu, pardavimo telefonu darbo patirtis;
- Darbo su duomenų bazių tvarkymu, apdorojimu darbo patirtis.
Įmonė siūlo
1. Atlygį už rezultatus;
2. Karjeros galimybes;
3. Motyvacinę sistemą;
4. Tobulėjimą ir apmokymus;
5. Lankstų darbo grafiką.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.