2022-07-29 11:26:48

Administratorė - Vadovo asistentė

CVMarket.lt klientas
Nuo 450 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

- Forminti dokumentus, vadovaujantis raštvedybos taisyklėmis;
- biuro reikalų ir tvarkos administravimas;
- vidinių ir išorinių dokumentų administravimas;
- planuoti ir organizuoti susirinkimus, mokymus ir įvairius renginius;
- administruoti sutartis, tvarkyti sąskaitas, ruošti ataskaitas;
- personalo reikalų administravimas;
- vidinės ir išorinės informacijos srautų valdymas;
- tinklalapio administravimas ir priežiūra;
- administruoti skambučius, operatyviai perduoti informaciją, sutikti (priimti) klientus, svečius;
- darbų ir gaisrinės saugos administravimas;
- Darbas su kasos aparatu bei kortelių terminalu;
- Tekstų koregavimas, tekstų, maketų reklamai ruošimas;

Reikalavimai

- aukštasis išsilavinimas;
- taisyklinga lietuvių kalba (žodžių ir raštu), puikios anglų kalbos žinios (rusų kalbos žinojimas būtų privalumas).;
- raštvedybos išmanymas;
- labai geras anglų kalbos mokėjimas (vartojimas kasdien žodžiu ir raštu);
- greita reakcija ir dėmesingumas smulkmenoms;
- gebėjimas dirbti komandoje ir individualiai;
- imlumas naujovėms;
- gebėjimas dirbti stresinėse situacijose;
- reprezentatyvi išvaizda, mandagumas, paslaugumas ir geranoriškumas;

Įmonė siūlo

• Įdomų ir atsakingą darbą augančioje įmonėje;
• Galimybę realizuoti ir įgyvendinti savo idėjas;
• Karjeros galimybes ir tobulėjimą, siekiant profesinių tikslų;
• Konkurencingą atlyginimą, susidedantį iš bazinės ir neribotos kintamos dalies;
- laiku mokamą atlyginimą ir visas socialines garantijas;
- Papildomus mokymus mūsų partnerių įmonėje užsienyje (Ispanija, Prancūziją, Graikija);
- sveikatos draudimą;
- puikias profesinio tobulėjimo galimybes;
- Profesionalų kolektyvą.
- darbui reikiamas priemones.