Klientų aptarnavimo specialistas atsakingas už siuntų registravimą, informacijos teikimą bei bendravimą su tarptautinės logistikos kompanijos klientais iš užsienio telefonu.
Reikalavimai
Labai geros anglų ir vokiečių kalbų žinios;
Labai geri komunikacijos įgūdžiai;
Lankstumas ir atsakingumas;
Orientacija į rezultatą.
Įmonė siūlo
Vertingą darbo patirtį;
Įdomų darbą modernioje tarptautinėje kompanijoje;
Jauną ir draugišką kolektyvą;
Asmeninį tobulėjimą bei karjeros galimybes;
Galimybę dirbti pilnu arba nepilnu etatu.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.