• Aktyvus pardavimų telefonu vykdymas
• Draudimo sutarčių sudarymas ir administravimas
• Aktyvus bendravimas su klientais
• Kompleksinių pardavimų vykdymas esamiems klientams
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas
• Gebėjimas užmegzti ir palaikyti profesinį bendravimą telefonu
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje;
• Iniciatyvumas ir kūrybiškumas
• Noras mokytis ir tobulėti
• Gebėjimas greitai įsisavinti informaciją ir ją naudoti
• Geros lietuvių, rusų arba anglų kalbų žinios
• Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai
• Darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas)
Įmonė siūlo
• Karjeros galimybę
• Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.