2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Kaune

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Padalinys/sritis: Komercijos departamentas, Filialų valdymo skyrius Darbo pobūdis Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) konsultuoja „General Financing“ klientus telefonu ir gyvai, sudaro vartojimo kredito sutartis ir administruoja klientų dokumentus. Drauge su kitais Filialų valdymo skyriaus kolegomis yra atsakingas (-a) už pardavimus telefonu ir gyvai. Prireikus, atlieka kitas tiesioginio vadovo paskirtas užduotis.

Reikalavimai

• Tikimės, kad turite aukštąjį išsilavinimą; • Jums nekyla sunkumų bendraujant su skirtingo tipo žmonėmis; • Gebate aiškiai ir sklandžiai dėstyti mintis; • Turite patirties klientų aptarnavimo srityje; • Gebate dirbti ir spręsti iškilusias problemas savarankiškai; • Pasižymite atsakingumu, kruopštumu, iniciatyvumu ir paslaugumu; • Kalbate rusiškai; • Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius; • Į gyvenimą žvelgiate pozityviai! Privalumai • Darbo patirtis finansų įstaigoje.

Įmonė siūlo

• Darbą pagal nustatytą darbo grafiką (suminė darbo laiko apskaita);
• Darbo vietą PC "MEGA", Islandijos pl. 32, Kaune;
• Fiksuotą darbo užmokestį ir nuo rezultatų priklausančią kintamą atlyginimo dalį.

Sudaroma terminuota ~2 metų sutartis su galimybe pratęsti.

Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Kaune" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.

Papildoma informacija

Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilnius" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.