Pagrindinės darbo užduotys – biuro darbų organizavimas ir palaikymas, dokumentų archyvavimas pagal nustatytą tvarką, marketingo darbai: internetinio puslapio ir socialinių puslapių priežiūra, atnaujinimas, klientų aptarnavimo centro darbo organizavimas (telefonu, el. paštu, Skype), klientų problemų sprendimas ir t.t.
Laukiamas kandidatas turėtų norėti augti kartu su įmonės plėtra bei aktyviai dalyvauti naujų paslaugų kūrime.
Reikalavimai
Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas
Geri organizaciniai įgūdžiai
Sugebėjimas dirbti nepriklausomai ir komandoje
Labai geri bendravimo įgūdžiai
Tikslumas, draugiškumas, korektiškumas, lojalumas
Lietuvų, rusų, anglų kalbos žinios bei įgūdžiai bendravimo lygyje
Galimybė vykti į komandiruotes
Privalumais laikytume ankstesnę patirtį e-komercijos srityje, logistikos srities išmanymą, estų kalbos supratimą/mokėjimą, ankstesnę asistentės/ klientų aptarnavimo specialistės darbo patirtį.
Įmonė siūlo
Konkurencingą atlyginimą
Savęs realizavimo galimybes
Geras darbo sąlygas
Įdomų ir dinamišką darbą greitai augančioje tarptautinėje logistikos bendrovėje
Malonią ir profesionalią komandą
Papildoma informacija
Norėdami kandidatuoti, siųskite savo CV su motyvaciniu laišku adresu jobs@post24.lt iki 2011.10.09. Papildoma informacija telefonu +370 686 52924. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Post24. Visada arti!
www.post24.lt
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.