2022-07-29 11:26:48

Biuro asistentės/ klientų aptarnavimo centro specialistės (o)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Pagrindinės darbo užduotys – biuro darbų organizavimas ir palaikymas, dokumentų archyvavimas pagal nustatytą tvarką, marketingo darbai: internetinio puslapio ir socialinių puslapių priežiūra, atnaujinimas, klientų aptarnavimo centro darbo organizavimas (telefonu, el. paštu, Skype), klientų problemų sprendimas ir t.t.

Laukiamas kandidatas turėtų norėti augti kartu su įmonės plėtra bei aktyviai dalyvauti naujų paslaugų kūrime.

Reikalavimai

Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas
Geri organizaciniai įgūdžiai
Sugebėjimas dirbti nepriklausomai ir komandoje
Labai geri bendravimo įgūdžiai
Tikslumas, draugiškumas, korektiškumas, lojalumas
Lietuvų, rusų, anglų kalbos žinios bei įgūdžiai bendravimo lygyje
Galimybė vykti į komandiruotes

Privalumais laikytume ankstesnę patirtį e-komercijos srityje, logistikos srities išmanymą, estų kalbos supratimą/mokėjimą, ankstesnę asistentės/ klientų aptarnavimo specialistės darbo patirtį.

Įmonė siūlo

Konkurencingą atlyginimą
Savęs realizavimo galimybes
Geras darbo sąlygas
Įdomų ir dinamišką darbą greitai augančioje tarptautinėje logistikos bendrovėje
Malonią ir profesionalią komandą

Papildoma informacija

Norėdami kandidatuoti, siųskite savo CV su motyvaciniu laišku adresu jobs@post24.lt iki 2011.10.09. Papildoma informacija telefonu +370 686 52924. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Post24. Visada arti!
www.post24.lt