2022-07-29 11:26:48

NEKILNOJAMOJO TURTO KADASTRO DEPARTAMENTO KLAIPĖDOS SKYRIAUS VADOVAS (-Ė)

CVMarket.lt klientas
2528 - 3791 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Struktūrinis padalinys: Turto registrų tvarkymo tarnybos Nekilnojamojo turto kadastro departamento Klaipėdos skyrius

Darbo vieta: Baltijos pr. 123, Klaipėda.

Savo sukauptą patirtį pritaikysite:

  • planuojant, organizuojant ir koordinuojant Skyriaus veiklą;
  • užtikrinant tinkamą įmonės – Nekilnojamojo turto kadastro tvarkytojos – teisių ir pareigų įgyvendinimą registruojant Nekilnojamojo turto kadastro objektus;
  • atliekant teisės aktuose nustatytas Nekilnojamojo turto kadastro tvarkytojo darbuotojų funkcijas įrašant Nekilnojamojo turto kadastro duomenis;
  • užtikrinant efektyvų ir kokybišką skyriaus veiklos planavimą ir valdymą;
  • užtikrinant pavaldžių darbuotojų darbo organizavimą, pareigų atlikimo kontrolę ir pakeičiamumą;
  • diegiant efektyvų procesinį valdymą (procesų kūrimą, vykdymą, palaikymą, tobulinimą ir kontrolę) skyriaus kuruojamose srityse.

Reikalavimai

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas technologijos mokslų studijų srityje;
  • ne mažesnė kaip 1 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • turėti arba ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo darbo santykių pradžios, įmonės nustatyta tvarka įgyti vyresniojo kadastro specialisto kvalifikacinę kategoriją;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Įmonė siūlo

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2528 Eur su mokesčiais (2528 - 3791 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją.

Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Šiaučiulienė, tel. +370 686 41247