2022-07-29 11:26:48

Skubiai! Klientų aptarnavimo telefonu specialistas

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Klientų aptarnavimo specialistas yra atsakingas už profesionalų klientų aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu, problemų sprendimą ir aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Siekdami visapusiško pasiruošimo šiam darbui organizuojame mokymus.

Jei esi komunikabilus, nori dirbti didelėje perspektyvioje kompanijoje, sieki tobulėjimo ir naujų žinių...
...esi tas, kurio mes ieškome!

Paskubėk atsiųsti savo CV, nes mokymų pradžia jau kovo 27 dieną!

Reikalavimai

-Sklandi lietuvių kalba (žodžiu ir raštu);
-Rusų kalba (žodžiu) - privalumas;
-Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-Greita orientacija ir gebėjimas greitai mokytis;
-Galimybė dirbti slenkančiu darbo grafiku (80 proc. darbo dienomis darbo valandomis, o 20 proc. vakarais, švenčių dienomis, savaitgaliais).

Įmonė siūlo

-Biurą, kuriame rasi PS4 ir stalo futbolą;
-Darbo patirtį tarptautinėje kompanijoje;
-Nepilną arba pilną darbo dieną;
-Stabiliai mokamus atlyginimus bei motyvuojančius priedus;
-Intensyvius ir kokybiškus mokymus;
-Kolegas, kurie visuomet išties pagalbos ranką arba iškeps pyragą;
-Karjeros galimybes - kartu išugdėme ne vieną vadovą!