Svečių pasitikimas, jų įregistravimas viešbutyje (Check-in procedūra)
Svečių informavimas – apie viešbutyje teikiamas paslaugas / paslaugų paketus, lojalumo programas
Paslaugų teikimas – taksi iškvietimas, žadinimas, žinučių / informacijos perdavimas ir kt.
Svečių išregistravimas (Check-out) ir atsiskaitymas už suteiktas paslaugas
Reikalavimai
Viešbučio administratoriaus darbo patirtis ne mažiau nei 1 metai
Labai gerai mokėti lietuvių, anglų, rusų kalbas. Gebėti kalbėti aiškiai, nuosekliai ir rišliai
Pozityvus mąstymas, mandagumas, paslaugumas
Darbo Fidelio / Opera įgūdžiai (privalumas)
Darbas organizuojamas pamainomis, tarp kurių yra ir naktinės pamainos
Įmonė siūlo
Draugišką kolektyvą
Mokymą, tobulėjimo ir karjeros galimybes
Nemokamą susisiekimą su darboviete
Maitinimą
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.