2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo skyriaus vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Vairuotojų darbo organizavimas, maršrutų kūrimas – darbo optimizavimas;
- Dokumentų tvarkymas, skundų sprendimas, prevencinių veiksmų ieškojimas – įgyvendinimas,
- KPI nustatytų rodiklių siekimas;
- Dalyvavimas komandų grupėse, naujų sprendimų ieškojimas ir įgyvendinimas.

Reikalavimai

- Noras dirbti ir tobulėti;
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas (-ė), galintis (-i) dirbti visą darbo dieną);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
- Pareigingumas, atidumas, imlumas, greita orientacija

Įmonė siūlo

- Įmonė siūlo atsakingą darbą perspektyvioje įmonėje;
- Investuojame į asmeninės ir profesinės tobulėjimo galimybes;
- Švenčiame tiek didelius, tiek mažus pasiekimus;
- Ruošiame puikius renginius, smagiai praleidžiant laiką kartu.