2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadovas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Klientų aptarnavimo vadovo (-ės) pagrindinė funkcija – klientų aptarnavimo komandos valdymas. Į šią funkciją įeina klientų aptarnavimo strategijos kūrimas ir valdymas bei pavaldžios komandos darbo kokybės, aukštos vidinės kultūros ir motyvacijos užtikrinimas. Klientų aptarnavimo vadovo (-ės) užduotys:

- Klientų aptarnavimo standartų diegimas
- KPI nustatymas bei matavimo rodiklių tobulinimas
- Klientų potyrio analizė, klientų potyrio gerinimo veiksmų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas
- Komandos motyvacinės sistemos vystymas
- Komandos ugdymo programos valdymas: mokymų partnerių pasirinkimas, reguliarumo valdymas, mokymų naudų pritaikomumo praktikoje skatinimas
- Kokybės kontrolė: sistemingas komandos narių skambučių monitoringas, kokybės vertinimas, pokyčių siūlymas bei diegimas
- Skyriaus plėtros valdymas. Naujų klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojų įvedimo sistemos kūrimas: apmokymai, „onboarding“ ir t.t.

Reikalavimai

- Patirtis vadovaujančioje pozicijoje klientų aptarnavimo ar skambučių centro veikloje
- Klientų aptarnavimo metrikų diegimo ir matavimo žinios bei patirtis
- Klientų aptarnavimo kokybės valdymo patirtis
- Lyderystės savybės, leidžiančios ugdyti komandą ir padedančios siekti komandinių rezultatų
- Gebėjimas motyvuoti kolegas bei kurti puikią darbo aplinką, kurioje progresas yra tiek asmeninis, tiek profesinis tikslas
- Anglų kalbos žinios

Įmonė siūlo

- Aukšto savarankiškumo ir svarbos poziciją plokščioje
struktūroje
- Konkurencingą ir motyvuojantį atlygį bei sveikatos draudimą
- Šiuolaikišką darbo aplinką, motyvuotus ir kupinus ambicijų kolegas
- Kvalifikacijos kėlimo kursus, mokymus, konferencijas ir
kt. papildomas vertes