2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Pagrindinis Tavo uždavinys būtų: padėti klientams aptarnavimo biuruose. Taip pat pagelbėti klientams rasti atsakymus į klausimus užduotus telefonu, elektroniniu paštu. Viskas sukasi apie Lux Express bilietų pardavimą, keitimą, grąžinimą ir kitas su kelionėmis susijusiomis operacijomis.

Reikalavimai

– Stipri orientacija į kliento poreikius, gebėjimas į problemą pažvelgti iš kliento pusės;
– Gebėjimas kokybiškai aptarnauti klientus pagal bendrovėje galiojantį klientų aptarnavimo standartą;
– Sutartų klientų aptarnavimo kiekybinių ir kokybinių tikslų vykdymas;
– Nuoširdus noras išspręsti klientui kilusius klausimus ir problemas;
– Klientų aptarnavimo patirtis (gyvai, telefonu, e-kanalais) – didelis privalumas;
– Geros anglų ir rusų kalbų žinios. Lenkų kalba – privalumas;
– Galimybė dirbti slenkančiu grafiku;
– Darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Įmonė siūlo

– Ugdančius vadovus;
– Sveiką ir pozityvią darbo aplinką;
– Stabilų darbo užmokestį ir priedus už pasiektus sutartus tikslus;
– Galimybę daug keliauti.

Atlyginimas:
520–660 Eur iki mokesčių
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti

Papildoma informacija

Gyvenimo aprašymą siųskite iki gegužės 20 d. elektroniniu paštu anzela.sliachtovic@luxexpress.eu Informuosime tik į kitą atrankos etapą petekusius kandidatus.