2022-07-29 11:26:48

Skambučių centro vadovas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

  • Vesti didelę pardavimų, žalų registravimo/administravimo ir klientų aptarnavimo komandą į priekį;
  • Užtikrinti, kad BTA klientai būtų aptarnauti kokybiškai ir operatyviai telefonu, el. paštu, kitais nuotolinio ryšio kanalais;
  • Nuolat stebėti ir tobulinti pardavimo telefonu bei žalų registravimo/administravimo procesus;
  • Inicijuoti, vystyti naujus projektus Skambučių centre užtikrinant atskirų komandos narių profesinį augimą;
  • Prižiūrėti informacinių sistemų Skambučių centre sklandų veikimą ir asmens duomenų apsaugos reikalavimų vykdymą;
  • Užtikrinti sklandų skyriaus darbą ir rezultatų vykdymą.
  • Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas ir puikios anglų kalbos žinios;
  • Vadovavimo patirtis ir lyderio savybės;
  • Komunikabilumas ir efektyvaus darbo organizavimo patirtis;
  • Analitinis mąstymas ir darbo planavimas remiantis faktiniais skaičiais, prognozėmis;
  • Puikios darbo kompiuteriu žinios ir inovatyvus požiūris;
  • Gebėjimas greitai reaguoti ir operatyviai spręsti problemas;
  • Ryžtas prisiimti atsakomybę už komandos rezultatus ir garantuoti keliamų tikslų įvykdymą.
  • Įmonė siūlo

  • Įdomų ir dinamišką darbą vienoje didžiausių tarptautinio kapitalo draudimo bendrovių;
  • Ypatingai draugišką, BTA vertybėmis paremtą darbinę atmosferą jaunatviškame kolektyve;
  • Geras darbo sąlygas, konkurencingą darbo užmokestį bei papildomas naudas;
  • Galimybę inicijuoti naujoves ir profesinio tobulėjimo galimybes.