Vesti didelę pardavimų, žalų registravimo/administravimo ir klientų aptarnavimo komandą į priekį;
Užtikrinti, kad BTA klientai būtų aptarnauti kokybiškai ir operatyviai telefonu, el. paštu, kitais nuotolinio ryšio kanalais;
Nuolat stebėti ir tobulinti pardavimo telefonu bei žalų registravimo/administravimo procesus;
Inicijuoti, vystyti naujus projektus Skambučių centre užtikrinant atskirų komandos narių profesinį augimą;
Prižiūrėti informacinių sistemų Skambučių centre sklandų veikimą ir asmens duomenų apsaugos reikalavimų vykdymą;
Užtikrinti sklandų skyriaus darbą ir rezultatų vykdymą.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas ir puikios anglų kalbos žinios;
Vadovavimo patirtis ir lyderio savybės;
Komunikabilumas ir efektyvaus darbo organizavimo patirtis;
Analitinis mąstymas ir darbo planavimas remiantis faktiniais skaičiais, prognozėmis;
Puikios darbo kompiuteriu žinios ir inovatyvus požiūris;
Gebėjimas greitai reaguoti ir operatyviai spręsti problemas;
Ryžtas prisiimti atsakomybę už komandos rezultatus ir garantuoti keliamų tikslų įvykdymą.
Įmonė siūlo
Įdomų ir dinamišką darbą vienoje didžiausių tarptautinio kapitalo draudimo bendrovių;
Ypatingai draugišką, BTA vertybėmis paremtą darbinę atmosferą jaunatviškame kolektyve;
Geras darbo sąlygas, konkurencingą darbo užmokestį bei papildomas naudas;
Galimybę inicijuoti naujoves ir profesinio tobulėjimo galimybes.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.