2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) konsultuoja „General Financing“ klientus telefonu ir gyvai, sudaro vartojimo kredito sutartis ir administruoja klientų dokumentus. Drauge su kitais Filialų valdymo skyriaus kolegomis yra atsakingas (-a) už pardavimus telefonu ir gyvai. Prireikus atlieka kitas tiesioginio vadovo paskirtas užduotis.

Reikalavimai

- Tau nekyla sunkumų bendraujant su skirtingo tipo žmonėmis;
- Gebi aiškiai ir sklandžiai dėstyti mintis;
- Gebi dirbti ir spręsti iškilusias problemas savarankiškai;
- Pasižymi atsakingumu, kruopštumu, iniciatyvumu ir paslaugumu;
- Į gyvenimą žvelgi pozityviai!

Įmonė siūlo

- Darbą pagal nustatytą darbo grafiką (suminė darbo laiko apskaita);
- Darbo vietą PC Outlet parkas, Verkių g. 29, Vilniuje;
- Fiksuotą darbo užmokestį ir nuo rezultatų priklausančią kintamą atlyginimo dalį;
- Terminuotą sutartį su galimybe pratęsti (~2m.);
- Nuolatinius kvalifikacijos kėlimo kursus;
- 24 kasmetinių atostogų dienas bei papildomas poilsio dienas kitomis progomis (pavyzdžiui, gimimo dieną);
- Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
- Socialinių naudų paketą ir kitas papildomas motyvacines priemones, apie kurias plačiau papasakosime pokalbio metu.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.