Darbo aprašymas
• Biuro veiklos administravimas: įmonės dokumentacijos ir korespondencijos tvarkymas, aprūpinimas kanceliarinėmis priemonėmis, informacijos teikimas ir kt.;
• Bendravimas su klientais, užsakymų administravimas;
• Susirinkimų organizavimas, delegacijų ir svečių priėmimas;
• Vadovo pavestų užduočių atlikimas ir kt.;
• Duomenų suvedimas į apskaitos sistemą, sąskaitų faktūrų registracija bei kita pagalba finansų skyriui.
• Bendravimas su klientais, užsakymų administravimas;
• Susirinkimų organizavimas, delegacijų ir svečių priėmimas;
• Vadovo pavestų užduočių atlikimas ir kt.;
• Duomenų suvedimas į apskaitos sistemą, sąskaitų faktūrų registracija bei kita pagalba finansų skyriui.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas (finansų, buhalterijos, administravimo ar pan. srityse);
• Geras anglų kalbos mokėjimas (žodžiu, raštu);
• Panašaus administracinio darbo patirtis;
• Organizuotumas, iniciatyvumas, kruopštumas, atsakingumas, gebėjimas valdyti didelius informacijos srautus.
• Geras anglų kalbos mokėjimas (žodžiu, raštu);
• Panašaus administracinio darbo patirtis;
• Organizuotumas, iniciatyvumas, kruopštumas, atsakingumas, gebėjimas valdyti didelius informacijos srautus.
Įmonė siūlo
Darbą patikimoje bei veiklą plečiančioje kompanijoje, konkurencingą atlygio sistemą, atvirą bei draugišką kolektyvą.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 5 2691076.
Kontaktinis asmuo: Kristina.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 5 2691076.
Kontaktinis asmuo: Kristina.