- Atsakymas į klientų pardavimo užklausas el. paštu ar telefonu;
- Užsakymų pildymas ir sąskaitų išrašymas klientams;
- Po-pardaviminis klientų techninis palaikymas registruojant užklausas; analizavimas naudojant specializuotus įrankius ir jų sprendimo koordinavimas su įmonės specialistais;
- Naujienų pildymas ir komunikacijos su klientai vykdymas įmonės socialinėse medijose: Facebook, LinkedIn, Youtube ir Twitter.
Reikalavimai
- Mandagumas;
- Pareigingumas;
- Sąžiningumas;
- Nuovokumas;
- Mokėjimas dirbti komandoje;
- Puikūs anglų galbos skaitymo, rašymo bei kalbėjimo įgūdžiai;
- Sugebėjimas suprasti techninius elektroninės bei programinės įrangos produktus, bei juos pateikti klientui;
- Sugebėjimas analizuoti technines problemas bei organizuoti jų sprendimą;
- Geri socialinių tinklų ir panašių medijų administravimo įgūdžiai: Facebook, Linkedin, Youtube;
- Profesinis, aukštesnysis ar aukštasis išsilavinimas elektronikos ar panašioje techninėje srityje.
Papildomi privalumai:
- Pardavimo vadybininko išsilavinimas, žinios ir įgūdžiai;
- Vokiečių kalba.
Įmonė siūlo
Įmonė siūlo pilnos darbo dienos darbą jauname kolektyve, sparčiai augančioje įmonėje, sveikatos ir sveikatingumo paslaugų draudimą, galimybes kurti ir tobulėti.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.