2022-07-29 11:26:48

Pirkimų asistentas (EU regionas)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Padeda EU regiono pirkimų direktoriui kasdienėje veikloje ( Europos regiono pirkimo konkursų rengimas, metinių/mėnesinių žaliavų pirkimo planų sudarymas, Europos regiono gamyklų pirkimų veiklos konsolidavimas ir kontrolė).
Pagrindinės atsakomybės:
• Pagalba konsultuojant, koordinuojant ir kontroliuojant Europos gamyklas pirkimų klausimais;
• Dalyvavimas rengiant bei suderinant mėnesio/metų pirkimų biudžetus bei žaliavų pirkimų planus;
• Pagalba pagal nustatytą tvarką vykdant pirkimų konkursus bei kainų apklausas;
• Dalyvavimas vykdant naujų tiekėjų paiešką, vedant derybas su užsienio ir Lietuvos tiekėjais, sutarčių derinimas ir vykdymo kontrolė;
• Nustatytų ataskaitų ruošimas, konsolidavimas;
• Pirkimų direktoriaus (EU regionas) pavadavimas pagal poreikį.

Reikalavimai

• Aukštasis vadybinis/ekonominis/inžinerinis išsilavinimas;
• Analogiško darbo patirtis iki 2 metų;
• Anglų ir rusų kalbos (pažengusio vartotojo lygiu);
• MS Office, geri Excel įgūdžiai;
• Darbo su apskaitos programomis patirtis;
• Matematinis mąstymas, analitiniai gebėjimai, stresinių situacijų valdymas, komunikabilumas, puikūs organizaciniai gebėjimai, laiko planavimo įgūdžiai, sugebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai, iniciatyvumas, gebėjimas dirbti komandoje, savarankiškumas, atsakingumas.
Naudingi įgūdžiai:
• Pirkimų valdymo patirtis gamybinėje įmonėje, įmonių grupėje.

Įmonė siūlo

• Galimybę mokytis iš savo srities profesionalų ir kelti savo kvalifikaciją;
• Įdomų darbą tarptautinėje aplinkoje bei profesinius iššūkius;
• Papildomą sveikatos draudimą ir kitas naudas pagal įmonės kolektyvinę sutartį.