Darbo aprašymas
- Klientų užsakymų valdymas;
- klientų skambučių priėmimas;
- sąskaitų faktūrų išrašymas;
- logistinių paslaugų organizavimas;
- informacijos apie produktus, pristatymų vertimas.
- klientų skambučių priėmimas;
- sąskaitų faktūrų išrašymas;
- logistinių paslaugų organizavimas;
- informacijos apie produktus, pristatymų vertimas.
Reikalavimai
- Gebėjimas dirbti savarankiškai;
- atsakingas požiūris į paskirtas užduotis;
- komunikabilumas;
- atidumas detalėms, kruopštumas;
- labai geri lenkų kalbos vartojimo įgūdžiai (C1 / C2 lygmuo), geri anglų kalbos vartojimo įgūdžiai (B1 / B2 lygmuo).
- atsakingas požiūris į paskirtas užduotis;
- komunikabilumas;
- atidumas detalėms, kruopštumas;
- labai geri lenkų kalbos vartojimo įgūdžiai (C1 / C2 lygmuo), geri anglų kalbos vartojimo įgūdžiai (B1 / B2 lygmuo).
Įmonė siūlo
- Visas darbui reikalingas priemones;
- mokymus ir tobulėjimą dirbant stiprioje, augančioje tarptautinėje kompanijoje;
- darbo aplinką, kurioje vertinama tarpusavio pagarba, aukšti rezultatai ir bendradarbiavimas;
- fiksuotą darbo užmokestį ir priedų sistemą.
Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su PHARMANET Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje https://www.pharmanet.lt/lt/privacy-policy/).
- mokymus ir tobulėjimą dirbant stiprioje, augančioje tarptautinėje kompanijoje;
- darbo aplinką, kurioje vertinama tarpusavio pagarba, aukšti rezultatai ir bendradarbiavimas;
- fiksuotą darbo užmokestį ir priedų sistemą.
Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su PHARMANET Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje https://www.pharmanet.lt/lt/privacy-policy/).