2022-07-29 11:26:48

BENDRAUTI TELEFONU - VIENAS MALONUMAS? JUNKIS PRIE MŪSŲ!

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Klientų aptarnavimo specialistas - atsakingas už profesionalų klientų aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu, geba aktyviai reaguoti į klientų poreikius ir spręsti iškilusias problemas.

Siekdami visapusiško pasiruošimo šiam darbui organizuojame išsamius mokymus.

Jei esi komunikabilus, nori dirbti didelėje perspektyvioje kompanijoje, sieki augti ir semtis naujų žinių...

...esi tas, kurio mes ieškome!

Paskubėk atsiųsti savo CV, nes mokymų pradžia jau vasario 11 dieną!

Reikalavimai

  • Sklandus bendravimas lietuvių kalba (žodžiu ir raštu)
  • Kompiuterinis raštingumas
  • Greita orientacija naujoje aplinkoje
  • Rusų kalba (žodžiu) - privalumas
  • Įmonė siūlo

  • Darbo patirtį tarptautinėje įmonėje
  • Nepilną arba pilną darbo dieną
  • Intensyvius ir kokybiškus mokymus
  • Biurą, kuriame rasi PS4 ir stalo futbolą
  • Stabiliai mokamus atlyginimus bei motyvuojančius priedus
  • Visada pasiruošusius padėti kolegas
  • Galimybę kitam karjeros šuoliui! CV lauksime iki vasario 7 d. (imtinai). Informuosime tik atrinktus kandidatus. DĖMESIO: Kandidatuodamas į šią poziciją, kandidatas sutinka, jog jo (jos) asmeniniai duomenys bus administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi Transcom Worldwide Vilnius personalo skyriaus darbuotojų. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be kandidato sutikimo.