• Efektyvus kasdienių serviso darbų planavimas ir kontrolė;
• Priemonių serviso paslaugų pardavimų didinimui ir kokybės kėlimui diegimas;
• Serviso darbo rodiklių analizė, ataskaitų ruošimas;
• Pajamų ir išlaidų kontrolė;
• Bendravimas su esamais ir naujų klientų paieška bei pritraukimas.
Reikalavimai
• Aukštasis arba aukštesnysis techninis išsilavinimas;
• Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis automobilių aptarnavimo ir remonto srityje;
• Puikūs planavimo bei vadovavimo įgūdžiai;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Aukšta asmeninė ir profesinė motyvacija.
Įmonė siūlo
• Dinamišką darbą sėkmingai veikiančioje, perspektyvioje kompanijoje;
• Profesinius mokymus, karjeros ir savirealizacijos galimybes;
• Konkurencingą, kompetenciją atitinkantį atlygį;
• Draugišką kolektyvą ir aplinką.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.