• būsi atsakingas už pardavimus esamiems mobilaus operatoriaus klientams telefonu;
• dirbsi su informacinėmis duomenų bazėmis, rengsi sutartis;
• spręsi klientams iškilusias problemas ir aktyviai reaguosi į klientų poreikius.
Reikalavimai
• turi sėkmingos patirties pardavimuose ne mažiau, kaip 3 mėn. (pardavimai telefonu – privalumas);
• gali stabiliai dirbti 0,75 arba 1 etatu;
• turi nepriekaištingus bendravimo įgūdžius žodžiu ir raštu (gebi sklandžiai dėstyti mintis);
• puikiai dirbi kompiuteriu (MS Office: Word, Excel, Outlook, Internet Explorer ir kt.);
• gebi kontroliuoti pokalbį, greitai priimi sprendimus.
Įmonė siūlo
• motyvuojantį ir nuo darbo rezultatų didėjantį atlyginimą (bandomojo laikotarpio trukmė – 1 mėn.);
• vertingą klientų aptarnavimo darbo patirtį su vienu iš lyderiaujančių kontaktų centrų rinkoje;
• intensyvų mokymo ir koučinimo ciklą;
• galimybę derinti studijas ir darbą;
• jaunatvišką ir profesionalų kolektyvą.
Jeigu manote, kad turite reikiamą patirtį ir savybes puikiai susitvarkyti su aukščiau išvardintais pozicijos uždaviniais – kandidatuokite!
Sužinok daugiau, kodėl verta prisijungti prie mūsų komandos:
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.