Darbo aprašymas
- Klientų kreipinių telefonu, internetu ir el. paštu valdymas: registravimas, klasifikavimas, sprendimas;
- Pagalbos teikimas IS naudotojams nuotoliniu būdu;
- Sudėtingų problemų perdavimas atitinkamiems specialistams (administratoriams, programuotojams ir pan.);
- Mokomųjų instrukcijų ruošimas lietuvių kalba;
- IS naudotojų mokymai ir konsultacijos klientų darbo vietose;
- Informacinės sistemos konfigūravimas ir aptarnavimas.
Reikalavimai
- Aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas (fizinių, technologijų ar biomedicinos srities išsilavinimas būtų privalumas);
- Noras ir motyvacija dirbti ir bendrauti su klientais;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Vairuotojo teisės ir automobilis;
- Komunikabilumas, organizuotumas ir atsakingumas;
- Lietuvių kalba (puikiai), anglų kalba (suprasti), rusų kalba (privalumas).
Naudingi įgūdžiai:
- Informacinių sistemų diegimo ir/ar naudotojų mokymo / konsultavimo patirtis būtų privalumas;
- Patirtis sveikatos sektoriuje būtų privalumas.
Įmonė siūlo
- Įdomų ir atsakingą darbą perspektyvioje įmonėje (darbas Klaipėdoje);
- Pradinius ir tęstinius mokymus, galimybę toliau tobulėti bei realizuoti savo ambicijas;
- Pilną darbo krūvį;
- Stabilų atlyginimą priklausantį nuo turimos patirties ir įgytos kvalifikacijos;
- Numatomas 3 mėnesių bandomasis laikotarpis.
Atlyginimas (NETTO atskaičius mokesčius): 700 – 1000 EUR
Pradžia (data): Ne vėliau kaip 2019 rugpjūčio 1 d.