Personalo valdymo ir mokymų įmonė "AM Konsultavimas", ieško savo klientui, ADMINISTRATORĖS (-IAUS) / PERSONALO VADOVĖS darbui Vilniuje.
Darbo aprašymas:
• Bendravimas su klientais telefonu;
• Personalo įdarbinimas;
• Transporto užsakymas;
• Kitos pavestos užduotys;
• Ne mažesnė kaip 2 m. darbo patirtis biuro administravimo, personalo valdymo srityje (galima ir mažesnė patirtis, tačiau patirtis - didelis privalumas);
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Užsienio (anglų, lenkų, rusų) kalbų žinojimas - privalumas;
• Atsakingumas, savarankiškumas, organizuotumas, greita orientacija, loginis mąstymas;
• Komunikabilumas;
• Noras tobulėti ir ambicijos;
• Kruopštumas;
• Atsparumas stresinėms situacijoms.
• Darbą profesionalioje ir perspektyvioje įmonėje;
• Mokymus ir vyresnių kolegų patarimus;
• Konkurencingą darbo užmokestį nustatomą pagal turimą kompetenciją individualaus pokalbio metu.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.