- Elektroninės parduotuves administravimas: turinio informacijos kėlimas ir
atnaujinimas, aprašymų kūrimas (anglų kalba);
- Prekių asortimento ir likučių stebėjimasir kontrolė;
- Prekių užsakymo, surinkimo ir išsiuntimo procedūros koordinavimas;
- Operacijų atlikimas ir administravimas vidinėje apskaitos sistemoje;
- Konkurencinės aplinkos stebėjimas;
- Bendravimas žodiu ir raštu su Lietuvos ir užsienio klientais;
-Glaudus bendradarbiavimas su mažmeninės prekybos padaliniais;
- Veiklos ataskaitų rengimas vadovybei.
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas vadybos, pardavimų, ekonomikos ar
informacinių technologijų srityse;
- Laba gera anglų kalba (žodžiu ir raštu), rusų kalba privalumas;
- Puikūs darbo MS Excel įgūdžiai;
- Elektroninės prekybos procesų darbo patirtis;
- Darbo su turinio valdymo sistemomis patirtis;
- Patirtis dirbant su Microsoft Navision programa būtų privalumas.
-Išbandyti save įdomiame ir dinamiškame, atsakomybę ugdančiame darbe stabiliai dirbančioje įmonėje;
- Visas socialines garantijas;
- Platų atsakomybių spektrą – galimybę inicijuoti ir diegti naujoves;
- Vidinės karjeros galimybes;
- Darbas su patraukliu mados produktu.
-Darbo užmokestį nuo 1000€ neatskaičius mokesčių;
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.