2022-07-29 11:26:48

Adizes Instituto Lietuvai ofiso administratorius (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Adizes Instituto Lietuvai ofiso administravimas;
Dokumentacijos tvarkymas;
Vadovo ir konsultantų laiko planavimas ir logistikos organizavimas;
Bendravimas (tiek telefonu, tiek ir tiesiogiai) su Instituto klientais iš įvairių šalių, pateikiant jiems informaciją;
Prezentacijų (Powerpoint ir t.t.) ir mokymų medžiagos ruošimas;
Socialinių tinklų ir internetinės svetainės administravimas;
Asistavimas konsultacinių sesijų metu.

Reikalavimai

Geri administraciniai gebėjimai;
Kruopštumas, atidumas;
Iniciatyvumas;
Darbų/užduočių atlikimas nuo pradžios iki užbaigimo, pastovus monitoringas;
Geros anglų kalbos (tiek šnekamosios, tiek ir rašytinės) žinios;
Rusų kalbos žinojimas būtų privalumas;
Gebėjimas dirbti komandoje;
Pasirengimas padėti kitiems komandos nariams;
Geri darbo su PC įgūdžiai (Powerpoint, Word, Exel, etc.).

Įmonė siūlo

Įdomią aplinką, kurioje pastoviai galima augti ir tobulėti savo veiklos srityje;
Vadybinių kompetencijų ugdymą, dalyvaujant seminaruose ir konsultacinėje veikloje;
Administracinį darbą, koordinuojant su įvairiomis verslo/visuomeninėmis organizacijomis, padedant joms augti ir vystytis;
Draugišką komandą.