• bendravimas su klientais tiesiogiai, telefonu, soc. tinklu, el. paštu
• klientų registravimas
• dokumentų administravimas
• priemonių užsakymai, pardavimai
• socialinių tinklų administravimas,
• studijos priežiūra, pagalba darbuotojams
Reikalavimai
• darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje, administravime
• geros lietuvių, rusų kalbos žinios raštu ir žodžiu, anglų kalba privalumas
• gebėjimas planuoti laiką, nustatyti prioritetus
• kruopštumas, paslaugumas, atsakingumas, komunikabilumas
• nuosavas automobilis
Įmonė siūlo
• visas socialines garantijas
• dalinai lankstų darbo grafiką
• draugišką darbo aplinką
Darbo laikas nuo 10.30 - 18.30
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.