Siunčiamos ir gaunamos korespondencijos tikslinis paskirstymas;
Tinkamas dokumentacijos (sutarčių, įsakymų, įgaliojimų ir pan.) rengimas bei administravimas;
Posėdžių protokolavimas;
Informacijos savalaikis paskirstymas ir perdavimas atsakingiems asmenims;
Klientų bei svečių priėmimas;
Sklandžios biuro veiklos užtikrinimas.
Reikalavimai
Turite puikius dokumentacijos rengimo ir administravimo įgūdžius;
Esate įgijęs posėdžių protokolavimo patirties (privalumas).
Turite humanitarinės, socialinės ar vadybos krypties aukštąjį išsilavinimą;
Esate pažengęs kompiuteriniame raštingume bei turite gerus MS Office programinės įrangos naudojimo įgūdžius;
Organizuotas, atsakingas, iniciatyvus, atidus, kruopštus darbuotojas.
Įmonė siūlo
Dinamišką ir atsakingą darbą – tavo indėlis bus labai vertinamas ir svarbus;
Draugišką, energingą ir profesionalią komandą;
Galimybę plėsti jau turimas kompetencijas bei gilinti žinias.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.