2022-07-29 11:26:48

Administratorė (-iaus)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1300 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Banko Dokumentų valdymo sistemos administravimas;
  • Siunčiamos ir gaunamos korespondencijos tikslinis paskirstymas;
  • Tinkamas dokumentacijos (sutarčių, įsakymų, įgaliojimų ir pan.) rengimas bei administravimas;
  • Posėdžių protokolavimas;
  • Informacijos savalaikis paskirstymas ir perdavimas atsakingiems asmenims;
  • Klientų bei svečių priėmimas;
  • Sklandžios biuro veiklos užtikrinimas.

Reikalavimai

  • Turite puikius dokumentacijos rengimo ir administravimo įgūdžius;
  • Esate įgijęs posėdžių protokolavimo patirties (privalumas).
  • Turite humanitarinės, socialinės ar vadybos krypties aukštąjį išsilavinimą;
  • Esate pažengęs kompiuteriniame raštingume bei turite gerus MS Office programinės įrangos naudojimo įgūdžius;
  • Organizuotas, atsakingas, iniciatyvus, atidus, kruopštus darbuotojas.

Įmonė siūlo

  • Dinamišką ir atsakingą darbą – tavo indėlis bus labai vertinamas ir svarbus;
  • Draugišką, energingą ir profesionalią komandą;
  • Galimybę plėsti jau turimas kompetencijas bei gilinti žinias.