2022-07-29 11:26:48

Administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Užsakymų administravimas;
- Išvykstančių automobilių dokumentacijos pildymas (CMR, lydraščiai, sąskaitos);
- Sąskaitų išrašymas;
- Sandėlių likučių priežiūra;
- Nuolatinis bendradarbiavimas su esamais klientais, jų administravimas bei atsakomybė už kokybišką ir laiku teikiamą informaciją (anglų kalba);
- Glaudus bendradarbiavimas su gamybos paruošimo skyriaus komanda, taip pat už gamybą atsakingais asmenimis, siekiant optimaliai įgyvendinti mūsų klientų reikalavimus;
- Pagalba įmonės vadovams ir jų pavestų užduočių vykdymas;
- Kitos administracinės ir organizacinės užduotys.

Reikalavimai

- Darbo patirtis administravimo srityje;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai;
- Aukštasis išsilavinimas (privalumas);
- Anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu;
- Rusų kalba (privalumas);
- Kompiuterinis raštingumas;
- Geros žinios dirbant su Windows OS ir Microsoft Office (labai svarbu išmanyti Microsoft Outlook Mircrosoft Excel);
- Žinios dirbant su ERP Sistema (pvz: Monitor, M3 (Movex), Mapaz);
- Puikūs darbo laiko planavimo įgūdžiai;
- Organizuotumas, atsakingumas, nepasimetimas stresinėse situacijose;
- Gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją;
- Orientacija į rezultatą bei noras tobulėti.

Įmonė siūlo

- Ilgalaikiai ir patikimi darbo santykiai besiplečiančioje, perspektyvioje Bendrovėje;
- Nuolatinio tobulėjimo galimybės;
- Tarptautinė patirtis;
- Darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas, komandinis darbas ir orientacija į rezultatus;
- Karjeros galimybes.