2022-07-29 11:26:48

ADMINISTRATORĖ (-IUS)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1200 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Įmonės dokumentų rengimas (sutartys, įsakymai, įgaliojimai ir pan.), administravimas ir atsakomybė už sklandų dokumentų judėjimą įmonės viduje ir išorėje;
  • Pirminių apskaitos dokumentų tvarkymas ir įvedimas į apskaitos sistemą;
  • Skambučių priėmimas, pirminės informacijos teikimas ir klientų nukreipimas specialistams;
  • Pavestų užduočių vykdymas.

Reikalavimai

  • Rusų (privaloma) ir anglų kalbos;
  • Puikus raštvedybos reikalavimų ir dokumentų rengimo taisyklių išmanymas;
  • Geri kompiuterinio raštingumo įgūdžiai;
  • Imlumas informacijai, gebėjimas valdyti didelius informacijos srautus;
  • Nuovokumas, greita reakcija, geri laiko planavimo įgūdžiai.

Įmonė siūlo

  • Atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje.
  • Terminuota darbo sutartis (dveji metai), laikinai dirbti į laikinai nesančio darbuotojo darbo vietą.