2022-07-29 11:26:48

Administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Telefoninių skambučių bei korespondencijos priėmimas ir teisingas jų paskirstymas;
- viso biuro priežiūra;
- tvarkos palaikymas ir operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
- būtinų darbo priemonių ir reprezentacinių prekių tiekimo valdymas ir kontrolė, kad nieko netrūktų;
- asistavimas vadovui ir visokeriopa pagalba kolegoms;
- personalo dokumentų administravimas;
- duomenų suvedimas i personalo programą „Pragma“;
- įmonės renginių organizavimas;
- ataskaitų ruošimas;
- svečių sutikimas;
- dovanų paieška svečiams ir klientams.

Reikalavimai

- Administracinio darbo patirtis ne mažiau nei 2 metai;
- geri darbo kompiuterio įgūdžiai MS Office paketu;
- puiki anglų kalba (privaloma);
- raštvedybos išmanymas;
- pozityvumas ir paslaugumas, organizuotumas, puiki nuovoka, greitai orientacija įvairiose situacijose, sugebėti greitai priimti sprendimus, pasižymėti tokiomis savybėmis kaip pareigingumas ir atsakomybės jausmas;
- turėti vairuotojo pažymėjimą.

Įmonė siūlo

Savarankišką ir įdomų darbą stabilioje, augančioje kompanijoje;
Karjeros galimybes;
Socialines garantijas;
Laiku mokamą atlyginimą;
Draugišką kolektyvą;
Visas darbui reikalingas priemones.