Bendradarbiavimas su esamais įmonės klientais;
Bendrovės klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas:
Savalaikis informacijos teikimas klientams gyvai, telefonu bei el.paštu;
Skambučių bei korespondencijos registravimas;
Ataskaitų pateikimas vadovui.
Reikalavimai
Darbo patirtis administravimo srityje:
Geras raštvedybos, dokumentų taisyklių išmanymas ir taikymas;
Kompiuterinis raštingumas ir geri įgūdžiai dirbant MS Office;
Savarankiškumas ir pozityvumas;
Profesinė ir asmeninė atsakomybė.
Įmonė siūlo
Atsakingą darbą didelėje kompanijoje;
Konkurencingą stabilų atlyginimą ir priedus;
Savirealizacijos galimybes;
Kompetenciją atitinkančias darbo sąlygas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.