2022-07-29 11:26:48

ADMINISTRATORĖ (-IUS)

CVMarket.lt klientas
1000 - 1300 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Būsi administracinių procesų šeimininke (-u) – įvairiapusė pagalba kolegoms bei vadovams, užtikrinant sklandžią biuro veiklą ir tvarką;
  • Gautos ir siunčiamos korespondencijos administravimas, bendro įmonės el. pašto administravimas, atsakymas į įeinančius skambučius;
  • Įmonės socialinių tinklų administravimas;
  • Pagalba administruojant personalo dokumentus.

Reikalavimai

  • Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas (privalumas ekonomikos, finansų, administravimo srityje);
  • Administracinio darbo patirtis bent 1 m.;
  • Puikūs įgūdžiai dirbant MS Office programomis ypač Microsoft Excel (pageidautina pažengusiu lygiu);
  • Stiprus loginis ir analitinis mąstymas;
  • Gebėjimas ir noras maloniai bendrauti žodžiu ir raštu lietuvių ir anglų kalba;
  • Organizuotumas, loginis mąstymas, gebėjimas susidėlioti prioritetus;
  • Atidumas detalėms ir atsakingas požiūris į darbą;
  • Ieškome palaikančios (-io) inovacijas ir mėgstančios (-io) savo darbą komandos narės (-io).

Įmonė siūlo

  • Darbo aplinką, kur vertinama pagarba ir dinamiškumas;
  • Įdomų ir atsakingą darbą nedidelėje profesionalų komandoje;
  • Puikias darbo sąlygas;
  • Galimybę dalinai dirbti nuotoliniu būdu.