2022-07-29 11:26:48

Administratorė (-ius) - klientų aptarnavimo vadybininkė (-as)

CVMarket.lt klientas
1300 - 1650 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Ji bus atsakinga už biuro priežiūrą, dokumentacijos ruošimą, sąskaitų išrašymą, bendravimą su klientais ir jų konsultavimą, produktų pristatymą klientams, užsakymų valdymą, sandėlio likučių priežiūrą, pagalbą kolegoms ir pan.

Reikalavimai

• Aukštesnysis, aukštasis išsilavinimas (vadybos, inžinerijos srityse);
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
• Panašaus darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• Anglų kalbos mokėjimas;
• Komunikabilumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, atsakingumas, motyvacija darbui.

Įmonė siūlo

Konkurencingas darbo sąlygas, šiuolaikišką darbo aplinką, draugišką kolektyvą, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes. Sudaroma 2 metų terminuota darbo sutartis.

Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 800 - 1000 € ir priedai nuo darbo rezultatų.

Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu:+370 (37) 32 0501.
Kontaktinis asmuo: Rasa.