
Neliūdėkite, tūkstančiai naujų darbo pasiūlymų laukia Jūsų CV!
Naujausi skelbimai
Įmonės dokumentų ruošimas ir tvarkymas;
Personalo dokumentacijos tvarkymas (įdarbinimas/išdarbinimas, asmens bylos);
Gaunamų ir siunčiamų raštų administravimas;
Biuro tvarkos užtikrinimas;
Skambučių priėmimas ir peradresavimas;
Kanceliarinių prekių užsakymas ir orgtechnikos priežiūra;
Svečių ir klientų mandagus priėmimas;
Pagalba įmonės vadovui.
Aukštasis išsilavinimas;
Ne mažesnė nei 2 metų administracinio darbo patirtis;
Ne mažesnė nei 2 metų patirtis tvarkant personalo dokumentaciją;
LR Darbo kodekso, raštvedybos išmanymas;
Būtina - labai geros anglų ir rusų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
Lankstumas, organizuotumas ir sveika nuovoka.
Visas socialines garantijas ir priemones reikalingas darbui;
Galimybę realizuoti savo žinias ir sugebėjimus bei ugdyti asmenines kompetencijas.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Konfidencialumas garantuojamas.