Įmonės vidaus dokumentų ruošimas (įsakymai, raštai ir pan.) sisteminimas ir archyvavimas;
Sutarčių administravimas, koregavimas, PVM sąskaitų - faktūrų išrašymas;
Įvairių dokumentų rengimas lietuvių ir užsienio kalbomis;
Personalo duomenų bazės administravimas;
Prekių priėmimas, siuntimas, apskaita;
Įvairiapusė pagalba vadovui ir darbuotojams;
Bendravimas su klientais, užsienio tiekėjais, partneriais (biure, telefonu, el. paštu);
Svečių priėmimas.
Aukštasis išsilavinimas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, Internet);
Būtinas anglų kalbos mokėjimas (raštu, žodžiu);
Vairuotojo pažymėjimas privalomas;
Sugebėjimas analizuoti ir sisteminti informaciją;
Noras mokytis ir tobulėti;
Paslaugumas, lankstumas, komunikabilumas, atsakingumas, savarankiškumas.
Privalumai:
Nuosavas automobilis;
Panašaus darbo patirtis;
Darbo patirtis su Cento buhalterine programa, GPAIS sistema, atliekų tvarkymo apskaita.
Visas socialines garantijas;
Darbą profesionalių darbuotojų komandoje;
Visapusišką pagalbą adaptacijos periodu;
Įdomų ir dinamišką darbą;
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.