Darbo aprašymas
Ji (jis) bus atsakingas už pardavimų, marketingo ir klientų aptarnavimo skyriaus biuro veiklos koordinavimą ir administravimą, vidinės komunikacijos valdymą, vykdomų viešųjų pirkimų projektų koordinavimą – teikiamų dokumentų rengimo proceso organizavimą bei priežiūrą, skyriaus darbuotojų veiklos koordinavimą, nustatytų terminų laikymosi kontrolę ir kt.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas (privalumas vadybos, administravimo srityje);
• Panašaus darbo patirtis tarptautinėje kompanijoje;
• Puikios anglų kalbos žinios (raštu, žodžiu);
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Reprezentatyvumas, atsakingumas, iniciatyvumas, komunikabilumas;
• Geri laiko planavimo įgūdžiai;
• Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje.
• Panašaus darbo patirtis tarptautinėje kompanijoje;
• Puikios anglų kalbos žinios (raštu, žodžiu);
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Reprezentatyvumas, atsakingumas, iniciatyvumas, komunikabilumas;
• Geri laiko planavimo įgūdžiai;
• Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir savarankišką darbą, asmeninio bei profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes tarptautinėje kompanijoje.