- administruoti įmonės vidaus dokumentaciją, korespondenciją;
- rengti personalo dokumentaciją (įsakymai, prašymai, komandiruočių
dokumentavimas, įdarbinimo/atleidimo iš darbo dokumentacija, darbo
sutarčių sudarymas, keitimas ir papildymas);
- naujų darbuotojų paieška ir atranka;
- PVM sąskaitų faktūrų ir kitų apskaitos dokumentų išrašymas ir registravimas;
- buhalterinių dokumentų rūšiavimas, pateikimas buhalterijai;
- darbo laiko apskaitos ataskaitų rengimas;
- bendradarbiavimas su skelbimų portalais;
- kitų administracinių ir organizacinių užduočių vykdymas.
Reikalavimai
- mokėjimas dirbti su MS Office paketu;
- raštvedybos taisyklių ir dokumentų rengimo reikalavimų išmanymas;
- puikiai moka lietuvių kalbą;
- komunikuoja užsienio kalbomis (rusų, anglų) BŪTINA;
- geba susisteminti informaciją ir ją struktūruotai pateikti;
- turi panašaus darbo patirties - BŪTINA
Įmonė siūlo
- dirbsite šauniame bei jaunatviškame kolektyve;
- įgysite reikalingos darbinės patirties;
- galėsite tobulinti savo turimas žinias administravimo ir personalo valdymo srityje.
Telefonas pasiteiravimui: Evelina +37060558558
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.