Administracinio bei organizacinio pobūdžio pagalba kliento darbuotojams bei komunikacija savo atsakomybių srities klausimais;
Gautos ir siunčiamos korespondencijos bei siuntų administravimas: priėmimas, paskirstymas, registravimas dokumentų valdymo sistemoje, paruošimas išsiųsti);
Pagalba organizuojant renginius, priežiūra bei operatyvios pagalbos suteikimas jų metu;
Biuro aprūpinimas kanceliarinėmis ir kitomis būtinosiomis prekėmis;
Komandos kolegų pavadavimas atostogų/ligos laikotarpiais.
Reikalavimai
Ne mažiau kaip 1 metų patirtis administravimo srityje didelėje organizacijoje, tarptautinėje įmonėje - privalumas;
Labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu) – būtina;
Puikūs bendravimo, reprezentaciniai bei organizaciniai gebėjimai;
Labai geri MS Office įgūdžiai (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
Supratimas, kas yra prioritetai, mokėsi planuotis savo ir komandos darbus savarankiškai;
Paslaugumas ir noras kurti draugišką, malonią, jaukią darbo aplinką.
Įmonė siūlo
Galimybę prisidėti prie mūsų vizijos tapti geriausia paslaugų organizacija pasaulyje;
Poziciją, kurioje skatinama atskleisti savo turimas ir įgyti naujas žinias, įgūdžius;
Palaikančius profesionalius kolegas;
Dalyvavimą vidiniuose ir išoriniuose mokymuose;
Įmonės renginius, kuriuos norime paversti gražia tradicija.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.